وبلاگ ماندگار
وبلاگ ماندگار

از عكستان استفاده كنيد تا به كارت ارزش بدهيد
سوزان آدامز از مجله‌ي فوربز با مشاور بازاريابي اينترنتي، دان كروثر مصاحبه‌اي داشته و او در آن مصاحبه پيشنهاد مي‌كند چهره‌ي خود را روي كارت چاپ كنيد.

كروثر مي گويد: ” به مراسمي مي‌رويد و با 55 كارت در جيبتان به خانه مي‌آييد.” اگر يك يا دو عدد از كارت‌ها عكس داشته باشند، مي توانيد به راحتي آن افراد را به ياد آوريد.

 

همه اطلاعات مهم را قرار دهيد
لوگو و نام شركت: لوگو و نام شركت خود را بر روي كارت ويزيت قرار دهيد. لوگو نمادي از حرفه و هويت شما است.

شغل: مشتريان بايد در نگاه اول در مورد شغل شما اطلاعات كسب كنند پس به طور واضح شغل خود را بيان كنيد.

اطلاعات تماس (آدرس، شماره تلفن و آدرس ايميل): براي اين كه مشتريان بتوانند با شما ارتباط برقرار كنند اطلاعات را به درستي قرار دهيد.

آدرس وب سايت: آدرس وب سايت را قرار دهيد تا مشتريان جهت دريافت اطلاعات بيشتر و كامل تر بتوانند به سايت شما مراجعه كنند.

شعار تبليغاتي: شعار تبليغاتي معمولا بايد كوتاه و داراي وزن و ريتم مناسب باشد. شعار تبليغاتي، يادآور خدمات و محصولات شما است.

اطلاعات مهم روي كارت ويزيت تبليغاتي

اطلاعات را روي كارت قرار دهيد و پشت آن را خالي بگذاريد
اگر دنبال ماجراجويي هستيد مي‌توانيد مدل‌هاي مختلف را آزمايش كنيد. شايد يك لوگو پشت كارت قرار دهيد و يا پشت كارت را خالي بگذاريد. با اين كار افرادي كه كارت شما را گرفته‌اند مي‌توانند اطلاعات اضافي پشت و روي كارت بنويسند.

ولي اين نكته را از ياد نبريد كه براي داشتن كارتي سنگين و رسمي بايد همه چيز را ساده نگه داريد.

در صورتي كه مي‌خواهيد پشت كارت هم توضيحاتي را چاپ كنيد، حواستان باشد كه اطلاعاتي تكميلي را قرار دهيد: مثلا شعار شركت. با اينكه كارت‌هاي ويزيت بايد به شناخته شدن هرچه بيشتر برند شما كمك كنند ولي نبايد با تبليغات اشتباه گرفته شوند.

از رنگ سفيد به عنوان رنگ اصلي كارت استفاده كنيد
سفيد را مي توان رنگ مناسبي جهت تمامي حرفه ها و كسب و كار ها دانست. زمينه سفيد به شما اين امكان را مي دهد كه لوگو خود را با هر رنگي كه هست به زيبايي بر روي كارت قرار دهيد. رنگ سفيد يك رنگ كاملا استاندارد و محافظه كارانه است.

رنگ زمينه سفيد در كارت ويزيت

بيشتر بخوانيد: 20 نمونه كارت ويزيت ساده ولي جذاب

5- از اندازه‌ي استاندارد استفاده كنيد
حتماً لازم نيست با كارت‌هاي با شكل عجيب و غريب يا طراحي‌هاي گيج كننده مشتريان را شگفت زده كنيد. دو اندازه (85×48) و (85×55) ميلي متر بسيار مرسوم هستند كه مي توانيد به راحتي انتخاب كنيد.

كارت ويزيت با اندازه استاندارد

اطلاعات را با نكته سنجي تمام در كارت ويزيت قرار دهيد
شلوغي و به هم ريختگي را به حداقل برسانيد. اطلاعات مهم، نبايد در شلوغي كلمات و اعداد گم شوند. طراحي ساده هميشه محبوب است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۹:۰۴ ] [ وبلاگ ماندگار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی