وبلاگ ماندگار
وبلاگ ماندگار

چاپ حرفه‌اي تراكت
پس از بررسي محتوا و طرح تراكت خود، چاپ حرفه‌اي آن تكميل‌كننده زحمات شما خواهد بود. در اين مرحله آشنايي با اصول چاپ و استفاده از خدمات يك چاپخانه معتبر امري بسيار ضروري است. توصيه مي‌كنيم براي انجام اين كار از خدمات يك گروه حرفه‌اي و مطمئن استفاده كنيد. اما اگر مي‌خواهيد اين مرحله را نيز خودتان پيگيري كنيد؛ بهتر است دقيقا در نوبت چاپ خود، در محل چاپخانه حاضر شويد.

فاصله يك قدمي طراحي و چاپ حرفه‌اي تراكت تا فروش
در ادامه بايد بتوانيد محصول يا سرويس خود را به درستي معرفي كنيد. فراموش نكنيد كه مخاطب امروزي كم‌حوصله است. در نتيجه از نوشتن محتواي غيرضروري اجتناب كنيد؛ و تنها موضوعات ضروري را در متن تراكت خود مطرح كنيد. تراكت شما بايد داراي پيشنهادي واضح و مشخص باشد؛ و تا حد ممكن از جملات مبهم در متن آن دوري كنيد. در آخر به ياد داشته باشيد كه مختصرنويسي موجب فراموش كردن اطلاعات حياتي نشود. به عنوان مثال بهترين تراكت‌ها بدون اطلاعات تماس درست، هيچ كاربردي نخواهند داشت.

تبلغات و فاصله يك قدمي طراحي و چاپ حرفه‌اي تراكت تا فروش

فارغ از رنگ‌ها، اندازه فونت‌ها هم مسئله مهم ديگر در اين زمينه است. به طور معمول بايد از بزرگ‌ترين فونت‌هاي ممكن در طراحي تراكت استفاده كنيد. همچنين متن تراكت را بايد بتوانيد بر اساس اهميت تقسيم‌بندي كنيد؛ و مطالب مهم‌تر را با فونت‌هاي درشت‌تر و تايپوگرافي متفاوت درج كنيد.همچنين در تبليغات استفاده از تصاوير باكيفيت و مرتبط و انجام طراحي بر اساس استانداردهاي معمول، آخرين موضوعي است كه بايد به آن توجه كنيد.

طراحي حرفه‌اي تراكت
حالا كه متن شما آماده است؛ بايد به موضوع طراحي تراكت بپردازيد. يك تراكت با طراحي حرفه‌اي داراي ويژگي‌هاي متعدد و جزئيات زيادي است؛ در نتيجه بررسي كامل آن نيازمند يك مقاله كامل و جداگانه است. اما رعايت چند نكته اساسي به بهبود طراحي شما كمك مي‌كند.

در درجه اول توصيه جدي مي‌‌كنيم كه كار طراحي تراكت را به يك شخص حرفه‌اي بسپاريد. اين كار به‌خصوص در مواردي كه شما قصد چاپ انبوه يك پخش تراكت با كيفيت بالا را داريد، بسيار مهم‌تر است. چراكه هزينه طراحي با سرشكن شدن روي هر برگه تراكت، كاهش پيدا مي‌كند. اما اگر تعداد تراكت‌هاي چاپي شما كمتر است و قصد داريد خودتان كار طراحي را انجام دهيد؛ بهتر است از طرح‌هاي آماده و متناسب با موضوع فعاليت خودتان استفاده كنيد. در اين حالت با چند اختصاصي‌سازي كوچك، مي‌توانيد يك تراكت حرفه‌اي و خوب را بيافرينيد. در موضوع طراحي تراكت نيز، توجه به موضوع فعاليت شما و نوع مخاطب بسيار مهم است. به عنوان مثال تراكت يك فست‌فود با رنگ‌هاي جيغ مثل قرمز و نارنجي، نتيجه بهتري خواهد گرفت. در مقابل معمولا در تراكت يك مطب پزشكي، از رنگ‌هاي آرامش‌بخش و ايجادكننده اعتماد استفاده مي‌كنند.

محتواي حرفه‌اي براي تراكت
محتواي حرفه‌اي براي تراكت حياتي است. واقعيت آن است كه يك تراكت عالي از هر نظر با توليد محتواي خوب آغاز مي‌شود. براي توليد محتواي خوب نيز بايد به خوبي با پرسونا و ويژگي‌هاي مخاطب خود آشنا باشيد. پس در درجه اول از خود بپرسيد كه مخاطب تراكت شما كيست؟ چه ويژگي‌هايي دارد؟ همچنين جنسيت، سن، علايق و … مخاطب در محتواي انتخابي شما تاثير دارد. آيا نياز به مشاوره تبليغاتي داريد ؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۱۳:۰۳ ] [ وبلاگ ماندگار ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی