وبلاگ ماندگار وبلاگ ماندگار
|
شناخت جامعه هدف مكان مناسب براي پخش تراكت فرآيند پخش تراكت براي نتيجه بخش بودن تراكت ها، پخش تراكت از عوامل مهم و موثر به شمار مي آيد. تراكت را به صورت منظم هر ماه پخش نماييد و از چاپ و پخش تراكت بعد از يك دوره نا اميد نشويد. حتي بعد از رسيدن به نتيجه، اين كار را متوقف نكنيد و قدرتمند جايگاه خود را حفظ كنيد. زيرا پس از گذشت زمان به راحتي مردم شما را فراموش خواهند كرد. پس از هر بار چاپ و پخش تراكت، بازخورد ها را بررسي و مشكلات را برطرف كنيد و تراكت ها را از سري قبل بهينه و بهبود بخشيد. در انتخاب شخصي كه قرار است تراكت ها را پخش كند دقت كنيد تا پخش به صورت حرفه اي و درست انجام شود. كسي كه تراكت را پخش مي كند نقش بسيار مهمي در اثربخش بودن تبليغات شما دارد. روش هاي مختلف پخش تراكت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
تراكت چيست؟ تراكت تبليغاتي چيست ومهمترين مزاياي استفاده از آن چيست؟ نحوه توزيع تراكت در راستاي فروش پخش تراكت در خيابانها: آنچه كه عموم مردم ميپندارند اين است كه، پخش تراكت در سطح خيابانهاي شهر بي هدف بوده و بازخوردي ندارد، اين در حالي است كه پخش تراكت ميتواند كاملا هدفمند باشد و به دست مخاطبان اصلي شما برسد. درنظر بگيريد كه يك آرايشگاه بانوان ميتواند با پخش تراكت در خيابانهاي محل، آن را به دست مخاطبان اصلي (بانوان آن محل) برساند. ملموس و قابل مشاهده بودن مقرون به صرفه بودن بازاريابي سريع تبليغات براي كسبوكارهاي محلي تراكت تبليغاتي چيست ومهمترين مزاياي استفاده از آن چيست؟ مزاياي مهم استفاده از تراكت هدف قرار دادن مخاطبان اصلي اطلاع رساني سريع و آسان
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
تفاوت در نحوه توزيع استفاده از بروشور به مشتريان كمك ميكند كه بتوانند با نحوه استفاده از محصولات يا خدمات آشنا شوند به همين منظور معمولاً بروشور در جعبهاي كه محصولات قرار ميگيرند يا هنگام معرفي خدمات به مشتريان ارائه ميگردد تا مشتريان پس از مطالعه آن بتوانند با نحوه كاربرد محصولات يا خدمات آن كسبوكار آشنا شوند. تفاوت در اندازه و سايز تفاوت درحجم و نوع محتوا تفاوت درنحوه استفاده و كاربرد ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
چاپ حرفهاي تراكت فاصله يك قدمي طراحي و چاپ حرفهاي تراكت تا فروش تبلغات و فاصله يك قدمي طراحي و چاپ حرفهاي تراكت تا فروش فارغ از رنگها، اندازه فونتها هم مسئله مهم ديگر در اين زمينه است. به طور معمول بايد از بزرگترين فونتهاي ممكن در طراحي تراكت استفاده كنيد. همچنين متن تراكت را بايد بتوانيد بر اساس اهميت تقسيمبندي كنيد؛ و مطالب مهمتر را با فونتهاي درشتتر و تايپوگرافي متفاوت درج كنيد.همچنين در تبليغات استفاده از تصاوير باكيفيت و مرتبط و انجام طراحي بر اساس استانداردهاي معمول، آخرين موضوعي است كه بايد به آن توجه كنيد. طراحي حرفهاي تراكت در درجه اول توصيه جدي ميكنيم كه كار طراحي تراكت را به يك شخص حرفهاي بسپاريد. اين كار بهخصوص در مواردي كه شما قصد چاپ انبوه يك پخش تراكت با كيفيت بالا را داريد، بسيار مهمتر است. چراكه هزينه طراحي با سرشكن شدن روي هر برگه تراكت، كاهش پيدا ميكند. اما اگر تعداد تراكتهاي چاپي شما كمتر است و قصد داريد خودتان كار طراحي را انجام دهيد؛ بهتر است از طرحهاي آماده و متناسب با موضوع فعاليت خودتان استفاده كنيد. در اين حالت با چند اختصاصيسازي كوچك، ميتوانيد يك تراكت حرفهاي و خوب را بيافرينيد. در موضوع طراحي تراكت نيز، توجه به موضوع فعاليت شما و نوع مخاطب بسيار مهم است. به عنوان مثال تراكت يك فستفود با رنگهاي جيغ مثل قرمز و نارنجي، نتيجه بهتري خواهد گرفت. در مقابل معمولا در تراكت يك مطب پزشكي، از رنگهاي آرامشبخش و ايجادكننده اعتماد استفاده ميكنند. محتواي حرفهاي براي تراكت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
روكش تراكت گرماژ تراكت طراحي متناسب با كسبوكار در اين ميان، معمولا انتخاب بين اين دو نوع جنس كاغذ بيش از هر چيز به ميزان بودجه شما برميگردد. گرچه شكي در اين موضوع وجود ندارد كه يك تراكت با كاغذ گلاسه از كيفيت، زيبايي و جذابيت بيشتري برخوردار است. تفاوت اساسي كاغذ تحرير و گلاسه، در متخلخل بودن كاغذ تحرير و نفوذناپذيري كاغذ گلاسه در برابر رنگ است. اين موضوع به راحتي با نگاه كردن و دست كشيدن روي كاغذ مشخص است. كاغذ تحرير، داراي جنسي زبرتر و نوعي بافت است. همچنين رنگ دستگاه چاپ در آن نفوذ ميكند. در نتيجه تصاوير روي آن مات و كدر بوده و به براقي كاغذ گلاسه نيستند. در مقابل، كاغذ گلاسه سطحي صاف و براق دارد كه رنگ بهجاي نفوذ در آن روي آن مينشيند. بدين تريتيب نتيجهي نهايي كار شفافتر، درخشانتر و زيباتر جلوه ميكند. جنس كاغذ تراكت ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |